Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Консультація

Консультація міністра юстиції України Павла Петренка

 

докладніше >>

Оголошення

Робота для малозабезпечених та переселенців  

Проект «Рука допомоги» спрямований на вирішення питань залучення до роботи непрацюючих членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб.

докладніше >>

Телефон довіри

Щодня з 9:00 до 18:00 (у п'ятницю до 16:45) працює телефон довіри Північно-східного офісу Держаудитслужби. За телефоном (057) 700-96-17 кожен громадянин може:

докладніше >>

До відома переселенців

 

Мешканці, які прибули до Чугуївського району зі східних областей, за інформацією можуть звернутися за телефонами (код 05746): 40901 Чугуївська районна державна адміністрація, 22375 і 22735 Координаційний штаб з питань прийому і тимчасового розміщення

докладніше >>

Учасникам АТО

Управління праці та соціального захисту населення РДА запрошує учасників АТО пройти безоплатне навчання для здобуття професійно-технічної освіти. Довідки  за тел. 23498

докладніше >>

Архів новин

Листопад 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Галерея

Погода

Для учнів 8-9 класів Кочетоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в архівному відділі райдержадміністрації проведено оглядову екскурсію.

 

Школярів ознайомлено з основними завданнями та функціями архівного відділу, зокрема, напрямами взаємодії архіву з юридичними особами та порядком приймання архівних документів. Також вони дізналися про склад та зміст документів, що зберігаються в архівному відділі райдержадміністрації.

У ході екскурсії учні відвідали виставки архівних документів «Чугуївська райдержадміністрація в архівних документах» та «Життя населених пунктів Чугуївського району після визволення», які розміщені в читальному залі, та ознайомилися з  документами, що зберігаються у сховищах архівного відділу райдержадміністрації.