Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Оголошення

Телефон довіри

Щодня з 9:00 до 18:00 (у п'ятницю до 16:45) працює телефон довіри Північно-східного офісу Держаудитслужби. За телефоном (057) 700-96-17 кожен громадянин може:

докладніше >>

Учасникам АТО

Управління праці та соціального захисту населення РДА запрошує учасників АТО пройти безоплатне навчання для здобуття професійно-технічної освіти. Довідки  за тел. 23498

докладніше >>

До відома переселенців

 

Мешканці, які прибули до Чугуївського району зі східних областей, за інформацією можуть звернутися за телефонами (код 05746): 40901 Чугуївська районна державна адміністрація, 22375 і 22735 Координаційний штаб з питань прийому і тимчасового розміщення

докладніше >>

Архів новин

Червень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Галерея

Погода

З початку червня працівники територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) райдержадміністрації, які безпосередньо надають соціальні послуги одиноким похилим мешканцям нашого району, проходять процедуру самооцінки персоналу за ІІ квартал.

 

Метою самооцінки є своєчасне виявлення та попередження професійного вигорання соціальних працівників та виявлення проблемних питань, пов’язаних з якістю надання соціальних послуг.

Робота з одинокими пенсіонерами – дуже напружена та складна, потребує постійної уваги та участі в житті похилих людей, вміння знаходити спільну мову та бути обізнаним в різних галузях. Соціальним працівникам необхідно вміти вчасно та правильно зняти фізичне та нервове напруження, пов’язане з роботою, щоб уникнути професійного вигорання та передвчасного виснаження, якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги клієнтам терцентру.

Саме для цього фахівці терцентру щокварталу проводять самооцінку персоналу відділення соціальної допомоги вдома, при кожній зустрічі обговорюють проблемні питання, які турбують соціальних працівників та надають необхідні рекомендації.