Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Оголошення

Телефон довіри

Щодня з 9:00 до 18:00 (у п'ятницю до 16:45) працює телефон довіри Північно-східного офісу Держаудитслужби. За телефоном (057) 700-96-17 кожен громадянин може:

докладніше >>

Учасникам АТО

Управління праці та соціального захисту населення РДА запрошує учасників АТО пройти безоплатне навчання для здобуття професійно-технічної освіти. Довідки  за тел. 23498

докладніше >>

До відома переселенців

 

Мешканці, які прибули до Чугуївського району зі східних областей, за інформацією можуть звернутися за телефонами (код 05746): 40901 Чугуївська районна державна адміністрація, 22375 і 22735 Координаційний штаб з питань прийому і тимчасового розміщення

докладніше >>

Архів новин

Червень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Галерея

Погода

Якщо сім’я своєчасно і в повному обсязі сплачувала свою обов’язкову частку платежу згідно з субсидією або скористалася зекономленою субсидією і не платила нічого, заборгованості після повернення до бюджету невикористаних субсидій не повинно виникнути, повідомляють на урядовому порталі.

 

У результаті перерахунку надавачами комунальних послуг невикористаних субсидій, який відбувся минулого місяця, платіжки за газ, електроенергію, воду та опалення «з мінусом» можливі лише у трьох випадках.

По-перше, заборгованість у червневій платіжці могла з’явитися у тих людей, які за травень не  сплатили рахунки за комунальні послуги.

По-друге, сім’ї, які споживають більше за надані їм соціальні нормативи, повинні доплатити за фактично спожиту послугу.

По-третє, якщо у субсидіанта до початку опалювального сезону (2016-2017рр.) була накопичена заборгованість і не сплачена протягом зими. Така заборгованість субсидією не покривається і повинна сплачуватися субсидіантом самостійно.

Однак, якщо сім’я скористалася своїм законним правом і використала зекономлену у попередньому місяці субсидію в рахунок наступного комунального платежу, тобто скористалася так званою «переплатою» і не сплатила рахунок за опалення, водопостачання чи електроенергію, в тому числі обов’язковий платіж, це не може трактуватися постачальниками послуг як заборгованість з оплати комунальних послуг.

Відтак несплата обов’язкового платежу у разі наявності зекономленої субсидії не є підставою для нарахування субсидіантам боргів в результаті перерахунку невикористаних субсидій. 

«Постачальники комунальних послуг не мають права «ігнорувати» переплату і вимагати в людей оплачувати послуги в повному обсязі, при цьому шантажуючи «відключити опалення» чи «відрізати газ», - пояснюютьурядовці.

У разі, якщо громадянам - одержувачам житлових субсидій надійшли платіжки із заборгованістю за тепло, газ чи електроенергію у разі використання цих енергоносіїв для опалення за минулий опалювальний період, крім трьох вищезгаданих випадків, постачальники житлово-комунальних послуг зобов’язані здійснити перерахунок платежів на користь субсидіантів (Постанова КМУ від 23.08.2016р. № 534).

Крім того, у сімей, яким субсидія надійшла із запізненням, обумовленим затримкою зі звіркою інформації про склад сім’ї та тарифи в місті, кошти на рахунках залишаються  в повному обсязі. Такі громадяни мають право скористатися ними коли завгодно.

«До уваги субсидіантів: якщо Вам нараховано борг і надавач послуги аргументує його як несплату обов’язкового платежу, а ви скористалися своїм законним правом і не платили, бо мали зекономлену субсидію, вимагайте помісячного роздруку з такою інформацією: яка ваша соціальна норма, скільки газу, води, тепла, світла фактично ви спожили, скільки сплатили, а скільки - зекономили. На основі цих даних можна визначити правомірність виставлення заборгованості та причин її виникнення», - зазначають на урядовому порталі. (Сайт ХОДА)