Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Оголошення

Телефон довіри

Щодня з 9:00 до 18:00 (у п'ятницю до 16:45) працює телефон довіри Північно-східного офісу Держаудитслужби. За телефоном (057) 700-96-17 кожен громадянин може:

докладніше >>

Учасникам АТО

Управління праці та соціального захисту населення РДА запрошує учасників АТО пройти безоплатне навчання для здобуття професійно-технічної освіти. Довідки  за тел. 23498

докладніше >>

До відома переселенців

 

Мешканці, які прибули до Чугуївського району зі східних областей, за інформацією можуть звернутися за телефонами (код 05746): 40901 Чугуївська районна державна адміністрація, 22375 і 22735 Координаційний штаб з питань прийому і тимчасового розміщення

докладніше >>

Архів новин

Серпень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Галерея

Погода

Виплата «живих» грошей – це перший крок переходу до повної монетизації пільг і субсидій. «Монетизації за результатами попереднього опалювального сезону підлягає економія електроенергії в еквіваленті вартості 150 кВт та природного газу -  100 кубометрів за умови, що ці ресурси використовуються для опалення. 

 

Максимальна сума коштів, які може отримати громадянин  - 135 гривень за зекономлену електроенергію та близько 700 гривень - за зекономлений обсяг газу», - нагадують на урядовому порталі.

Під монетизацію підпадають близько 2 млн домогосподарств. Громадяни, які зекономили ресурси, мають до 1 вересня поточного року звернутися до органів соціального захисту з відповідною заявою та вказати реквізити банківського рахунку або поштового відділення, куди можна перерахувати кошти. Виплата коштів відбуватиметься у вересні-жовтні цього року.

«Якщо громадянин має зекономлену субсидію на газ або електроенергію, які використовуються для опалення, але з якихось причин не був включений у відповідний список на монетизацію, він може звернутися до підприємства з проханням включити його у додатковий список, - роз’яснюють урядовці. - Або ж потрібно надати інформацію до органу соціального захисту населення про наявність зекономленої субсидії, що видно з платіжки. І на підставі цього управління соцзахисту має право запитати надавача послуги –  чому такого громадянина не було включено у відповідні списки». (Сайт ХОДА)