Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Консультація

Консультація міністра юстиції України Павла Петренка

 

докладніше >>

Оголошення

Робота для малозабезпечених та переселенців  

Проект «Рука допомоги» спрямований на вирішення питань залучення до роботи непрацюючих членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб.

докладніше >>

Телефон довіри

Щодня з 9:00 до 18:00 (у п'ятницю до 16:45) працює телефон довіри Північно-східного офісу Держаудитслужби. За телефоном (057) 700-96-17 кожен громадянин може:

докладніше >>

До відома переселенців

 

Мешканці, які прибули до Чугуївського району зі східних областей, за інформацією можуть звернутися за телефонами (код 05746): 40901 Чугуївська районна державна адміністрація, 22375 і 22735 Координаційний штаб з питань прийому і тимчасового розміщення

докладніше >>

Учасникам АТО

Управління праці та соціального захисту населення РДА запрошує учасників АТО пройти безоплатне навчання для здобуття професійно-технічної освіти. Довідки  за тел. 23498

докладніше >>

Архів новин

Грудень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Галерея

Погода

Національне агентство України з питань державної служби здійснило аналіз практики впровадження Закону України «Про державну службу», який свідчить про результативність процесів реформування державної служби.

 

З 1 травня 2016 року набрав чинності новий Закон України «Про державну службу». Ключовими підсумками першого року впровадження цього Закону є: сформованість вторинного законодавства; проведення відкритих та прозорих конкурсів на усі посади державної служби; створення інститутів Державного секретаря Кабінету Міністрів України та державних секретарів міністерств; введення нової моделі оплати праці; запровадження принципу публічних звітів керівників органів влади; створення служб управління персоналом; сформованість ефективної системи захисту законних прав та інтересів державних службовців; оптимізація системи професійного навчання державних службовців.

Практично повністю сформовано вторинне законодавство. Для належного впровадження Закону прийнято 40 підзаконних актів, з них 23 постанови і 1 розпорядження Кабінету Міністрів України. Окрім того, забезпечено прийняття 16 наказів Національного агентства України з питань державної служби.

Безумовним кроком вперед є запровадження відкритих конкурсів на всі посади державної служби. Власне, це нова філософія вступу на державну службу, оскільки оцінюються і вимірюються передусім особистісні компетенції кандидата на посаду. Звичайно найбільша увага була прикута до категорії «А» (вищий корпус державної служби, в тому числі голови обласних та районних державних адміністрацій). Раніше призначення на ці посади відбувались за політичними чи партійними ознаками або за особистими симпатіями. Достатньо цікава тенденція, люди повірили в Закон, в реальну можливість перемогти на конкурсі, відчули професійну ознаку завдань. Жодних фальсифікацій не може бути, питання полягає в належній підготовці.

Запроваджено єдиний портал вакансій державної служби, який функціонує у штатному режимі. По суті, для кожного громадянина України будь-коли доступна інформація про те, у якому державному органі, у якій області, районі, є наявні вакансії. Також на цьому веб-порталі систематично опубліковуються результати проведених конкурсів.

Але не вдалося повністю подолати політичний вплив на суб’єктів призначення, чи якийсь інший зовнішній вплив на діяльність конкурсних комісій. Результат буде тоді, коли політичні керівники і державні службовці зрозуміють, що держслужба проводить прозорий і чесний конкурс і намагається знайти кращих.

Проблемами є як низька підготовка кандидатів на посади державної служби, так і недостатня компетентність конкурсних комісій.

Створення інститутів державного секретаря Кабінету Міністрів та державних секретарів міністерств є початком реформи державної служби, одним із головних аспектів якої є розподіл посад на політичні та адміністративні. Оскільки, саме на держсекретарів, крім того, що вони є керівниками установи, покладено місію генераторів процесу перетворення міністерств в частині підвищення ефективності діяльності, аналізу політики, стратегічного планування, застосування новітніх інноваційних управлінських технологій, то власне вони і є уособленням цього розподілу, стабільності та професійності державної служби.

Запроваджено нову модель оплати праці. Нею передбачено, що частка посадового окладу становитиме 73%, а стимулюючі виплати – 27% від загального фонду. Сьогодні можна говорити про реальне збільшення заробітної плати державних службовців.

Закон містить норму про запровадження публічних звітів керівників органів влади. Такі звіти на початок цього року відбулися практично в усіх міністерствах, центральних органах виконавчої влади, в місцевих державних адміністраціях. Відповідно до порядку Кабінету Міністрів керівники державних органів звітують не лише перед державними службовцями і власними колегами, а за участі громадськості, ЗМІ публічно доповідають про підсумки своєї діяльності. Такі звіти є показниками, які напряму впливають і на щорічну оцінку і на критерії преміювання.

У процесі знаходиться наступний крок створення ефективних та дієвих служб управління персоналом, хоча до його ідеального стану ще далеко. Служби управління персоналом не просто структурні підрозділи державних органів. На відміну від відділу кадрів вони є ідеологами професіоналізації державної служби.

Сформовано ефективну систему захисту прав та інтересів державних службовців. По суті це двоступенева система апеляції і досудового оскарження, яка довела реальну можливість отримати ними захист своїх інтересів. Такого раніше в принципі не існувало.

Здійснено всі підготовчі заходи для прийняття Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». У новій редакції Закону відображено європейський та найкращий вітчизняний досвід місцевого самоврядування та публічної служби. Його впровадження підсилить правову, організаційну та фінансову спроможність місцевого самоврядування.