Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Консультує НАДС

Оголошення

Введено стільникові номери телефонів управління праці та соціального захисту населення РДА

докладніше >>

Робота для малозабезпечених та переселенців 

докладніше >>

Телефон довіри Держаудитслужби

докладніше >>

Учасникам АТО

Управління праці та соціального захисту населення РДА запрошує учасників АТО пройти безоплатне навчання для здобуття професійно-технічної освіти. Довідки  за тел. 2-34-98, 093-462-34-98

докладніше >>

Архів новин

Вересень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Галерея

Повідомлення про корупцію

Сучасні інформаційні і телекомунікаційні технології з їх стрімко зростаючим потенціалом відкривають нові великі можливості. Розвиток  інформаційних технологій привів до появи «електронного» або «безпаперового» офісу.

 

В електронному кабінеті служби зайнятості зареєстрований безробітний має можливість створити власне резюме, здійснити підбір роботи, ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливості професійного навчання.

Крім зазначених послуг, власник кабінету може переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані в центрах зайнятості та записатися на ті з них, що зацікавили, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю.

Для цього клієнту служби зайнятості необхідно звернутись до особистого консультанта надати йому адресу електронної пошти та дані щодо реєстрації логіну та паролю за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до власного електронного кабінету в службі зайнятості.

Державною службою зайнятості запроваджено також електронний кабінет роботодавця. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

Користуючись електронним кабінетом, роботодавець має змогу переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень центром зайнятості шукачів роботи, виконання договорів на громадські та на роботи тимчасового характеру. Крім того, передбачена можливість переглядати надані звіти за формами 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" , 4-ПН "Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці", 1-ПА  "Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців", а також можливість отримання такої послуги, як компенсація єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та тематику семінарів для роботодавців.

Для створення власного електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись до центру зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до сайту  Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua.

Електронний кабінет зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня комфорту під час взаємодії клієнтів зі службою зайнятості.