Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Консультує НАДС

Оголошення

Введено стільникові номери телефонів управління праці та соціального захисту населення РДА

докладніше >>

Для екстреного реагування в Чугуївській районній державній адміністрації діють «гарячі лінії»:

докладніше >>

Телефон довіри Держаудитслужби

докладніше >>

Учасникам АТО

Управління праці та соціального захисту населення РДА запрошує учасників АТО пройти безоплатне навчання для здобуття професійно-технічної освіти. Довідки  за тел. 2-34-98, 093-462-34-98

докладніше >>

Архів новин

Грудень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Галерея

Повідомлення про корупцію

Про організацію зовнішнього незалежного оцінювання в нашому районі повідомила начальник відділу освіти райдержадміністрації Тетяна Бєлєвцова. Для участі у ЗНО зареєструвався 91 учень Чугуївського району, сказала вона.

 

Для них усіх є обов’язковим тестування з української мови та літератури, 64 учні зареєструвалися на тести з математики, 75 – з історії України. Проведення ЗНО з української мови та літератури заплановане на 24 травня, з математики – на 22 травня, з історії України – на 6 червня.

Тетяна Бєлєвцова зазначила, що райдержадміністрація приділяє значну увагу безпеці учасників ЗНО. Підвезення випускників до пунктів тестування планується здійснити 4 шкільними автобусами, супроводжувати організовані групи випускників будуть медичні працівники закладів освіти, відповідальність за життя і здоров'я дітей покладається на відповідальну особу із числа педагогічних працівників.

 Зовнішнє незалежне оцінювання випускники закладів освіти району складатимуть на базі закладів освіти м. Чугуєва (гімназія №5, НВК №6, НВК №8), які зазначені в електронних запрошеннях кожного учасника. На пунктах тестування буде організоване чергування працівників відділу освіти райдержадміністрації.