Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Консультує НАДС

Оголошення

Введено стільникові номери телефонів управління праці та соціального захисту населення РДА

докладніше >>

Для екстреного реагування в Чугуївській районній державній адміністрації діють «гарячі лінії»:

докладніше >>

Телефон довіри Держаудитслужби

докладніше >>

Учасникам АТО

Управління праці та соціального захисту населення РДА запрошує учасників АТО пройти безоплатне навчання для здобуття професійно-технічної освіти. Довідки  за тел. 2-34-98, 093-462-34-98

докладніше >>

Архів новин

Квітень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Галерея

Повідомлення про корупцію

«Якщо ми будемо навчати сьогодні так, як ми навчали вчора – ми вкрадемо в наших дітей завтра» – під таким девізом на минулому тижні в Кам’яноярузькому НВК відбулося друге засідання школи педагогів нової формації.

 

В ньому взяли участь 12 педагогічних працівників району.

Заступник директора з навчально-виховної роботи В. Андрєєва познайомила присутніх із сучасними технологіями підвищення мотивації учнів до здобуття знань та якісного засвоєння матеріалу через використання інформаційно-комунікаційних технологій та як використовувати мобільні телефони в навчально-виховному процесі.

Учасники Школи поділилися своїми знахідками та надбаннями. Так, В.Андрєєва розповіла, що на її уроках учні за допомогою телефонів шукають навчальний матеріал в пошукових системах, за допомогою QR-кодів на уроках проводяться квести, віртуальні екскурсії, учні в групах працюють з документами, створюють таблиці.

Під час практичної роботи учасники навчилися створювати навчальні відеоролики та інфографіку. Їх роботи були цікавими та оригінальними.

Директор школи С. Сазонов у своїй презентації «Покоління Х,У,Z в одному кабінеті» проаналізував медійні навички та вподобання людей трьох поколінь, порівняв можливості дорослих і потреби дітей з точки зору роботи з інформацією, виявив моменти, коли ж саме і чому дитина стає гаджетозалежною й перестає чути дорослих. Результатом роботи стало визначення шляхів партнерства між поколіннями Х,У,Z для підвищення якості освітнього процесу.

Під час роботи семінару панувала креативна атмосфера, вчителі тепер мають змогу втілити почуте в життя та поділитися знаннями з іншими своїми колегами.