Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Консультує НАДС

Оголошення

Працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги

докладніше >>

Введено стільникові номери телефонів управління соціального захисту населення РДА

докладніше >>

Для екстреного реагування в Чугуївській районній державній адміністрації діють «гарячі лінії»:

докладніше >>

Учасникам АТО

Архів новин

Червень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Галерея

Повідомлення про корупцію

Повідомити про насилля

Процес входження України в європейський та світовий освітній простір зумовили зміну ставлення суспільства до проблем інклюзії, яка стала пріоритетною в освітній політиці держави.

 

У районі в минулому навчальному році здобували освіту 14 дітей шкільного віку з особливими освітніми потребами, які навчалися у 11-ти класах з інклюзивним навчанням у 5-ти закладах загальної середньої освіти та дві інклюзивні групи для дітей дошкільного віку. Усі заклади, де організоване інклюзивне навчання, були забезпечені посадами асистентів учителів та асистентів вихователів.

У 2019-2020 навчальному році планується організація роботи 14 інклюзивних класів у 7-ми закладах загальної середньої освіти для 17-ти дітей з особливими освітніми потребами та 9-ти груп у 4-х закладах дошкільної освіти для 9-ти дітей з особливими освітніми потребами.

У вересні 2018 року на базі Есхарівської школи було створено КУ «Чугуївський районний інклюзивно-ресурсний центр». Соціально-психологічна робота з «особливою» дитиною має досягнути головної мети – підготувати малечу до самостійного життя.

Протягом 2019 року на базі даного закладу комплексну оцінку розвитку пройшли 17 дітей району (10 – дошкільного віку, 7 – шкільного віку). Також послугами Чугуївського районного ІРЦ користуються Чкаловська, Малинівська ОТГ та Печенізький район.

Два роки роботи з дітьми з особливими потребами показали, що в закладах освіти не вистачає педагогів, які вміють працювати з такими дітьми. Вчителі потребують додаткової професійної підготовки, контактів із фахівцями, що можуть надати відповідну кваліфіковану допомогу.