Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Консультує НАДС

Оголошення

Працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги

докладніше >>

Введено стільникові номери телефонів управління праці та соціального захисту населення РДА

докладніше >>

Для екстреного реагування в Чугуївській районній державній адміністрації діють «гарячі лінії»:

докладніше >>

Учасникам АТО

Управління праці та соціального захисту населення РДА запрошує учасників АТО пройти безоплатне навчання для здобуття професійно-технічної освіти. Довідки  за тел. 2-34-98, 093-462-34-98

докладніше >>

Архів новин

Грудень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Галерея

Повідомлення про корупцію

Повідомити про насилля

З наближенням опалювального сезону міністерство отримує все більше питань від громадськості щодо теми субсидій на житлово-комунальні послуги.

 

«У проєкті бюджету на 2020 рік закладено 47 628,6 млн грн на виплату пільг та субсидій. Цієї суми вистачить для задоволення потреб усіх категорій населення, які потребуватимуть державної допомоги з оплатою комунальних послуг», - підкреслює Міністерка соціальної політики України Юлія Соколовська.

Ба більше, сьогодні оформити субсидію можна навіть через мережу Інтернет. Для цього потрібно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику «Е-Сервіси».

2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії».

3. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/, де потрібно заповнити форму, а саме - обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання «Реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «Реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти», зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести в орган соціального захисту).

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

- заяви про призначення та надання у грошовій формі (зазначається відділення банку);

- декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити  та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

У результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Буде вказано її номер, про всяк випадок збережіть його.

2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.

3) У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4) Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.

5) До цього листа також додані копії поданих вами документів.