Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Консультує НАДС

Оголошення

Працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги

докладніше >>

Введено стільникові номери телефонів управління праці та соціального захисту населення РДА

докладніше >>

Для екстреного реагування в Чугуївській районній державній адміністрації діють «гарячі лінії»:

докладніше >>

Учасникам АТО

Управління праці та соціального захисту населення РДА запрошує учасників АТО пройти безоплатне навчання для здобуття професійно-технічної освіти. Довідки  за тел. 2-34-98, 093-462-34-98

докладніше >>

Архів новин

Лютий 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1

Галерея

Повідомлення про корупцію

Повідомити про насилля

Відбулося розширене засідання Координаційної ради з питань охорони здоров’я та медичної допомоги населенню, яка діє при райдержадміністрації.

 

Учасники засідання – керівники райдержадміністрації, Чугуївської та Печенізької районних, Чугуївської міської рад, Чкаловської та Малинівської ОТГ обговорили важливе питання матеріально-технічного та фінансового забезпечення центральної районної лікарні для організації безперебійного функціонування та впровадження другого етапу реформування  вторинної ланки надання медичної допомоги.

«Принципи перетворень у галузі охорони здоров’я, які стартують 1 квітня цього року, схожі на реформу первинної ланки – лікаря-спеціаліста обирає пацієнт за направленням сімейного лікаря, а медичний заклад отримує фінансування від НСЗУ за лікування пацієнта. Є визначений перелік послуг, оплату яких гарантує держава. Однак для того, щоб нова система запрацювала, певні умови мають виконати як пацієнти і медичні заклади, так і органи виконавчої влади і місцевого самоврядування», – відкриваючи засідання, відзначила заступник голови райдержадміністрації Валентина Волоцкова.

На цей час планується, що програма медичних гарантій буде включати 27 послуг: безоплатне надання населенню амбулаторної, стаціонарної, паліативної допомог, реабілітації. Найбільш критичні для збереження життя і здоров’я види допомоги – інсульти, інфаркти, онкологія, пологи, неонатальна допомога новонародженим – оплачуватимуться за підвищеним тарифом.

Головний лікар КНП «Центральна районна лікарня ім. М.І. Кононенка» В’ячеслав Грушка поінформував присутніх про стан готовності закладу до впровадження реформи, проаналізувавши наявні матеріально-технічні та кадрові можливості. Він висловив своє занепокоєння перспективою подальшого функціонування медичного закладу, фінансові витрати якого можуть перевищувати кошти, що виділятимуться Національною службою здоров’я України для надання медичних послуг. Тому зараз ведеться робота з формування остаточного фінансового плану підприємства, здійснено організаційні заходи щодо проведення контрактування з НСЗУ.  Одними з найбільш складних для виконання на цей час першочергових умов укладення договору є забезпечення комп’ютерною технікою та програмним продуктом, організація робочих місць лікарів, придбання необхідного для надання медичних послуг обладнання.

У ході обговорення Чугуївський міський голова Галина Мінаєва та голова Печенізької районної ради Лариса Ярова, підтримавши думку, що дану проблему слід вирішувати спільними зусиллями, запевнили у своїй готовності до співпраці. Але для визначення розміру фінансової допомоги необхідні чіткі розрахунки витрат з урахуванням всіх чинників.

Підбиваючи підсумки засідання, Валентина Волоцкова підкреслила, що відбувся жвавий та конструктивний діалог між всіма представниками владних структур, які, розуміючи важливість питання, націлені на забезпечення виконання вимог законодавчих та нормативних актів щодо реформування  вторинної ланки надання медичної допомоги.

«Перехід закладу охорони здоров’я до роботи в нових умовах має відбутися якомога комфортніше для пацієнтів, котрі мають отримувати якісні медичні послуги», – наголосила заступник голови райдержадміністрації.