Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Коронавірус: важливе

Консультує НАДС

Архів новин

Червень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Повідомлення про корупцію

ДУ "Центр пробації"

Повідомити про насилля

Консультують фахівці Чугуївського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

 

В Україні з 10 червня 2021 року почнеться процес оцифрування трудових книжок.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» запроваджено облік трудової діяльності працівника в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

У найближчі 5 років всі паперові трудові книжки мають перейти в онлайн формат. Упродовж цього часу застосовуватиметься як паперова трудова книжка, так і електронна форма уже наявних або внесених відомостей про трудову діяльність працівника. За нововведенням передусім стоїть перспектива автоматичного призначення пенсії.

Електронні трудові книжки запроваджуються для тих, хто зараз ще не досяг пенсійного віку, працює офіційно і є платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Навіщо це потрібно?

Електронна трудова книжка дасть можливість уповноваженим органам призначати людині пенсію та соціальні виплати автоматично (без звернення) та збирати документи за всю її трудову діяльність.

Зменшаться витрати роботодавців на ведення паперового документообігу.

Спроститься доступ до інформації про набутий стаж працівників для призначення виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, насамперед у випадку тимчасової втрати працездатності.

Не матимуть негативних наслідків втрата трудової книжки, її фізичне пошкодження, фальсифікація та внесення недостовірних відомостей до цього документа.

Де зберігатиметься паперова трудова книжка?

Законодавство передбачає, що після того, як на працівника «завели» електронну трудову книжку (внесли дані в реєстр), паперову трудову книжку роботодавець має віддати на збереження її власникові як офіційний документ.

Якщо працівник виявить бажання продовжити її ведення, то роботодавець на його вимогу буде зобов’язаний паралельно з електронним обліком трудової діяльності також внести до паперової трудової книжки записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення. Після 5-річного терміну дані про стаж можна буде подати до Пенсійного фонду так само, як і раніше – показавши паперову книжку.

Як оформити електронну трудову книжку?

Наповнення електронних відомостей відбуватиметься як роботодавцем, так і безпосередньо застрахованою особою – через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.uaу вигляді сканованих або оцифрованих копій передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо) з обов’язковим накладанням страхувальником або застрахованою особою кваліфікованого електронного підпису.

З цього моменту людина матиме оформлену електронну трудову книжку.