Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
rda@chuguevrda.gov.ua
chuhuivska@rda.kh.gov.ua

Коронавірус: важливе

Консультує НАДС

Архів новин

Серпень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Повідомлення про корупцію

ДУ "Центр пробації"

Повідомити про насилля

Під час спільного візиту із заступником голови Харківської обласної ради Валерією Мураєвою Костянтин Козлітін ознайомився з роботою Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго». Велике містоутворююче підприємство спеціалізується на виробництві та постачанні електричної енергії і входить до п’ятірки найпотужніших українських ТЕС.

 

Пройшовшись виробничими цехами Зміївської теплоелектростанції, оглянувши оснащення, посадовці обговорили низку проблемних питань, які наразі виникли у зв’язку із реорганізацією підприємства.

Перше за все необхідно вирішити подальшу долю майна теплоелектростанції та провести процес передачі його Слобожанській селищній раді, а це близько 50 об’єктів. Серед них – спортивний комплекс площею 4885 кв. м з двома басейнами і двома спортивними залами, а також пожежна частина, яка по суті припинила своє існування, залишивши громаду без рятувального підрозділу. Викликає занепокоєння також стан мережі комунікацій тепло-, водопостачання та водовідведення, які обслуговує ТЕС.

На підприємстві запевнили, що вживаються всі заходи з метою виходу з даної ситуації з найменшими втратами: неминуче звільнення працівників – вирішити шляхом переведення на інші робочі місця, процес передачі майна – провести в оптимальні терміни.

Болючим для громади є і питання незадовільного стану будівлі лікарні, яка потребує капітального ремонту даху та зовнішніх стін.    

Костянтин Козлітін та Валерія Мураєва побували у спортивному комплексі та пожежній частині, де обговорили перспективи функціонування даних об’єктів, а також адміністративному корпусі Слобожанської селищної ради, де розташовані служби та відділи.