Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
chuguivrva@ukr.net

Консультує НАДС

Архів новин

Травень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Повідомлення про корупцію

ДУ "Центр пробації"

Повідомити про насилля

Розповідають фахівці Чугуївського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

 

Під час зимових свят ми даруємо подарунки своїм близьким та друзям. Аби зробити приємне тим, хто живе в іншому населеному пункті, доводиться надсилати презенти поштою. Однак зрідка трапляються ситуації, коли поштові відправлення втрачаються. Що робити в такому випадку?

Відповідно до статті 18 Закону України «Про поштовий зв’язок», оператор поштового зв’язку за невиконання чи неналежне виконання послуг з пересилання внутрішніх поштових відправлень несе матеріальну відповідальність перед користувачами, а саме:

- за повну втрату реєстрованих поштових відправлень без оголошеної вартості – відшкодовується вартість послуги поштового зв’язку та штраф у розмірі 100% вартості цих послуг;

- за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки без оголошеної цінності – відшкодовується його вартість пропорційно масі втраченої або пошкодженої частини вкладення шляхом ділення розміру тарифу за пересилання на чисту масу вкладення та штраф у розмірі 100% вартості послуг поштового зв’язку;

- за повну втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю – відшкодовується розмір суми оголошеної цінності поштового відправлення, вартості послуг поштового зв’язку та штраф у розмірі 25% вартості цих послуг;

- за несвоєчасну доставку усіх видів реєстрованих поштових відправлень – штраф у розмірі 25% вартості послуг поштового зв’язку.

Отже, якщо посилка так і не потрапила до адресата, потрібно звернутись до поштового відділення, з якого направлялася посилка, із заявою про втрату (чи пошкодження) відправлення.

У заяві обов’язково потрібно зазначити вид, категорію та номер поштового відправлення, місце та дату прийняття, прізвище, ім’я та по батькові (для юридичних осіб – найменування) і поштові адреси відправника та адресата, а у відповідних випадках – суму оголошеної цінності поштового відправлення, суму післяплати, дані пред’явленого документа, що посвідчує особу заявника. У разі, коли це стосується посилки, прямого контейнера або листа, бандеролі з оголошеною цінністю, у заяві зазначається детальний перелік та вартість вкладення.

Під час подання заяви відправник повинен пред’явити документ, що посвідчує особу, а також розрахунковий документ. Тому варто завжди зберігати касові чеки та квитанції про сплату відповідної послуги.

У випадку виявлення факту втрати чи пошкодження поштового відправлення, слід вимагати від працівників відділення поштового зв’язку складання акту, що підписується працівником, який склав акт, керівником (адміністратором) поштового відділення та заявником.

Далі необхідно звернутись із претензією до підприємства поштового зв’язку та додати всі необхідні копії, що свідчать про порушене право. У свою чергу, оператор поштового зв’язку у місячний строк повинен письмово надати відповідь на претензію. У зазначеній відповіді оператор поштового зав’язку або погодиться з виплатою компенсації, або зазначить, з яких причин здійснити виплату неможливо. Якщо заявник буде не згоден із відповіддю, він має право оскаржити її в суді.

 

За правовою допомогою з цього та інших питань звертайтеся до Чугуївського місцевого центру з надання БВПД, що працює за адресою: м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 27-А. Тел.: (05746) 4-01-27.