Чугуївська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Харківська обл.
м. Чугуїв,
вул. Старонікольська, 29, тел.40-901
chuguivrva@ukr.net

Консультує НАДС

Архів новин

Травень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Н
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Повідомлення про корупцію

ДУ "Центр пробації"

Повідомити про насилля

Як інформує відділ забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації, звернулося понад півтори тисячі громадян, які порушили 638 різноманітних питань.

 

Більшість з них стосувалися комунального господарства, на другому місці – питання соціального захисту, зокрема надання матеріальної допомоги на лікування тау зв’язку з перенесенням коронавірусної хвороби COVID-19.+

Особлива увага у райдержадміністрації приділяється вирішенню проблем ветеранів праці, учасників війни, бойових дій, АТО/ООС, ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, дітей війни, осіб з інвалідністю, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. У минулому році від них надійшло 129 звернень.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації у 2021 році, 49 – вирішено позитивно, на 264 – надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 273 – відправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 12 – відкликано заявниками, за результатами розгляду 4 звернень видано розпорядження голови райдержадміністрації, 5 – ще у стадії розгляду.

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами та доповненнями), рішення позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Харківської області від 12.03.2020 № 01-22/2220, починаючи з 16.03.2020 обмежено особистий прийом громадян посадовими особами Чугуївської райдержадміністрації до особливого розпорядження.

Але якщо громадяни вимагали спілкування з керівництвом райдержадміністрації з метою вирішення гострих нагальних проблем, особистий прийом проводивсяяк виняток з урахуванням санітарних вимог та карантинних обмежень.

Подати звернення також можна шляхом направлення звичайною та електронною поштою або подзвонивши за телефоном «гарячої лінії», роботу якої організовано для оперативного реагування на питання, які турбують мешканців району. Також у райдержадміністрації створено належні умови для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюється суворий контроль щодо недопущення формального підходу до розгляду звернень громадян та вживаються заходи з виявлення і усунення причин, що породжують скарги громадян.